работа в Днепропетровске

Детальная информация о резюме

Профессия: бухгалтер,экономист
Дата: 30/08/2012
Образование: высшее Возраст: 27 лет
Тип работы: постоянная работа
Минимальная зарплата $: 0
Описание:Іванюк Ольга Миколаївна ОСОБИСТІ ДАНІ: Дата народження: 04 квітня 1985 року Адреса: 49083, м. Дніпропетровськ, пр.ім.газ. «Правда», 87. Контактний телефон: (096) 92-99-304 e-mail: olga.iwanyuk@yandex.ua Сімейний стан: незаміжня, дітей немає. МЕТА: отримання посади бухгалтера,фінансиста, економіста з метою ефективної реалізації знань та досвіду з можливістю подальшого кар’єрного та фінансового росту. . ДОСВІД РОБОТИ: З серпня 2011- по даний час - бухгалтер торгового центру «Европа» (м. Дніпропетровськ) та ТЦ «Варус» (м. Запоріжжя) Функціональні обов’язки: -ведення всіх розрахунків по орендній платі, виставлення рахунків по суборенді, комунальних платежах, рекламних послугах; знижок, розрахунок та перерозподіл на орендарів використаних ТЦ комунальних послуг, нарахування доходів від оренди, компенсації ком. послуг та від надання рекламних послуг в базу 1 С.7.7 та базу управлінського обліку 1С 8.0; підготовка актів виконаних робіт, виставлення податкових накладних по першій події, акти звіряння, платежі по системі «Клієнт- банк» (банк «Кредит Дніпро»), збір пакету документів по платежах - видаткові накладні, акти виконаних робіт, податкові накладні, рахунки, специфікації, кошториси; - ведення кас 2 торгових центрів (облік надходження грошових коштів, прийом та інкасація готівки, зарахування та повернення гарантійних платежів, видачі сум під звіт), підготовка та здача авансових звітів адміністраторів, збір підтверджуючих документів; - робота з партнерами стосовно зменшення розмірів заборгованості, несвоєчасної або неповної оплати заборгованості, звіряння , уточнення показників заборгованості; - підготовка звітів по доходах торгових центрів в розрізі надходжень, створення річних прогнозних бюджетів, аналіз виконання планових показників, пропозиції стосовно коригування та покращення планових показників, робота з договорами суборенди, контроль за дотриманням виконання договірних умов, ведення ділової переписки. Квітень 2009 р- травень 2010 р – менеджер-аналітик сектору малого та середнього бизнесу Дніпропетровської філії ПАТ «Кредобанк». Функціональні обов’язки: - комплексний аналіз фінансово-господарської діяльності підприємств та підприємців; - написання кредитної оцінки, підготовка висновків щодо кредитування, визначення класу та кредитного рейтингу позичальника, формування повного пакету кредитної справи та представлення кредитного проекту на розгляді Кредитним комітетом Філії та Головного Банку; - видача нових та пролонгація діючих кредитів, кредитних ліній, видача банківських гарантій, реструктуризація кредитів підприємств; - контроль за виконанням позичальниками всіх умов фінансування, що передують підписанню договорів та дотримання умов вже укладених угод, перевірка наявності, повноти та умов зберігання заставного майна; - складання та подання оперативної звітності по операціях клієнтів сегменту малого бізнесу, залучення на обслуговування нових клієнтів. Причина звільнення – скорочення чисельності штату при переведенні Філії в відділення. Грудень 2007 р- квітень 2009 р.- спеціаліст по кредитуванню фізичних осіб Дніпропетровської філії ВАТ «Кредобанк». Функціональні обов’язки: - видача кредитів на придбання автомобілів, іпотечне кредитування, кредити без застави; - повна оцінка фінансового стану потенційного позичальника, підготовка пакету документів на кредитні комітети Філії та Головного Банку, захист проекту на засіданні; - проведення переговорів, підготовка та підписання договорів про співпрацю з агентствами нерухомості, автосалонами та страховими компаніями. ОСВІТА: 2002-2007 рр. - Дніпропетровська державна фінансова академія. Напрям підготовки: «Економіка та підприємництво» Спеціальність: «Фінанси». Кваліфікація: магістр з фінансів. Форма навчання: денна. Диплом з відзнакою: НР № 32888666 від 04.07.2007 р. Липень 2010 р. – навчання в освітньому центрі «Бухгалтерська академія» за програмою «1-С Бухгалтерія 7.7» Свідоцтво: БА № 161. ДОДАТКОВА ОСВІТА : тренінг по основах ділового спілкування та службового етикету, знання основ діловодства (протоколи, службові записки, накази, акти, доручення, трудові угоди, довідки, ділова переписка) та бізнес – планування. Неодноразово займалась розрахунком показників для техніко - економічного обґрунтування відкриття виробничих підприємств, метою яких було визначення рівня беззбитковості та створення довгострокових прогнозів діяльності підприємства. ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ: ЗНАННЯ МОВ: українська, російська - вільно, німецька - базовий рівень. ЗНАННЯ ПК: добре володію комп'ютерною та офісною технікою. Впевнений користувач ПК: Windows 98, 2000, XP, Microsoft Office (Ecxel, Word, Аccess, РowerPoint), The Bat, робота в мережі Internet. Швидко освоюю нові програми. Ділові якості: висока працездатність, аналітичні здібності, уважність при роботі з документами, вміння працювати з великими обсягами інформації та легко опанувати нові знання. Особисті якості : відповідальність, організованість, пунктуальність, цілеспрямована, чесна. Шкідливих звичок не маю, готова до відряджень. При необхідності готова надати рекомендації.
Тел.: 096-92-99-304 e-mail:olga.iwanyuk@yandex.ua



ВЫЙТИ НА ГЛАВНУЮ СТРАНИЦУ САЙТА
;